Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Cleaning company in Rümlang

Aeschbacher Reinigungen GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.0 of 5 stars from 2 ratings

Aeschbacher Reinigungen GmbH

All Cleaning company in Rümlang

Aeschbacher Reinigungen GmbH

Reinigungen, Umzugsreinigungen, Spezialreinigungen
Aeschbacher Reinigungen GmbH logo

Cleaning company in Rümlang

PremiumPremium Entry

Gallery (5)

Opening times Aeschbacher Reinigungen GmbH
Open – Closes today at 4:30 PM
  1. Monday
    8:00 to 16:30
  2. Tuesday
    8:00 to 16:30
  3. Wednesday
    8:00 to 16:30
  4. Thursday
    8:00 to 16:30
  5. Friday
    8:00 to 14:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed


Aeschbacher Reinigungen GmbH – Contacts & Location

Description

Languages

English,French,German,Italian,Spanish

Apartment Cleaning

End-of-Lease Apartment Cleaning with Guarantee,Spring Cleaning

Construction Cleaning

Cleaning of Underground Garages, Parking Decks, and Car Parks,Disposal of Construction Debris and Waste,Ongoing Construction Site Cleaning and Final Cleaning

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store,On the customer’s premises,Online

Glass/Wall Cleaning

Glass Facades, Windows, Blinds

Location

Close to public transport,Close to sports facilities,Close to train station,Parking site

Maintenance Cleaning

Entrance Areas, Reception Halls, Reception Counters,Industrial and Production Areas,Staircases, Corridors,Wet and Toilet Rooms

Pest Control and Disinfection

Surface Disinfection

Terms of payment

Cash,Invoice
Categories
Cleaning companyBuilding and property managementFacility ManagementClearance servicesMaintenance cleaning

Reviews for Aeschbacher Reinigungen GmbH (2)

2 reviews & 1 comments for Aeschbacher Reinigungen GmbH

Rating 3.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

Endreinigung Wohnung

Also das Reinigungsinstitut ist das schlimmste was ich erlebt habe und gehört. Die Wohnungsreinigung war so schlampig geputzt das sie für jedes ding eine ausrede hatten. Eer Ehemann agressiv nir wen man sich wehrt. Und das soll profesionell sein. Fätt rückstände nicht gereinigt und und und das schlimmste die waschbecken. Also so schlimm habe ich noch nie erlebt Geld kassieren und abhauen

March 25, 2021 | keka.e

More Cleaning company in Rümlang

Similar entries in Rümlang

More in Rümlang

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG