Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Secondhand goods in Schaffhausen

Heilsarmee brocki.ch/Schaffhausen logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.3 of 5 stars from 4 ratings

Heilsarmee brocki.ch/Schaffhausen

All Secondhand goods in Schaffhausen

Heilsarmee brocki.ch/Schaffhausen

Heilsarmee brocki.ch/Schaffhausen logo

Secondhand goods in Schaffhausen

PremiumPremium Entry

Gallery (8)

Opening times Heilsarmee brocki.ch/Schaffhausen
Open – Closes in 2 hours
  1. Monday
    9:00 to 18:30
  2. Tuesday
    9:00 to 18:30
  3. Wednesday
    9:00 to 18:30
  4. Thursday
    9:00 to 18:30
  5. Friday
    9:00 to 18:30
  6. Saturday
    9:00 to 17:00
  7. Sunday
    Closed


Heilsarmee brocki.ch/Schaffhausen – Contacts & Location

Languages

English,German

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to public transport,Close to train station,Parking site

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,Cash,EUR,Maestro,Mastercard,Postcard,TWINT,Visa
Categories
Secondhand goodsClearance servicesWaste disposal and recyclingSecondhand shopAntiques

Reviews for Heilsarmee brocki.ch/Schaffhausen (4)

4 reviews & 2 comments for Heilsarmee brocki.ch/Schaffhausen

Rating 3.3 of 5 stars

Comments (2)

Rating 2.0 of 5 stars

Eigentlich ein toller Ort, aber...

Das Heilsarmee Brockenhaus ist ein schönes, grosses gut aufgeräumtes Brockenhaus mit vielen Kleidern. Ich hatte Ärger, weil ich dort einen schönen mechanischen Wecker gekauft hatte für stolze 29. Fr. Leider läuft er nur eine halbe Stunde. Ich wollte ihn zurückbringen. Aber ohne Kaufbeleg, den ich in der Hektik der Samstagnachmittagsgewimmels verloren hatte, war da nichts zu machen. Kein Geld zurück für diesen defekten und unbrauchbaren Wecker! In Zeiten, wo in den meisten Fachgeschäften eine grosse Kulanz herrscht mit Rückgaben, ist dies sehr rückständig und auch nicht kundenfreundlich. Auch ein Brockenhaus hat intakte Dinge zu verkaufen! Da dies schwieriger zu prüfen ist, müsste erst recht Kulanz herrschen.

November 15, 2022 | maja.wuthrich

Rating 5.0 of 5 stars

Empfehlenswert

Ich kaufe schon seit 10 Jahren dort ein,auch Bekannte von mir,alle sehr zufrieden.

January 11, 2019 | peterkornmann2301

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG