Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Textile cleaning in Zurich

CS

Rating 3.7 of 5 stars from 3 ratings

Cleaning Store Seefeld

All Textile cleaning in Zurich

Cleaning Store Seefeld

Textilreinigung
CS

Textile cleaning in Zurich

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Cleaning Store Seefeld – Contacts & Location

Categories
Textile cleaning

Reviews for Cleaning Store Seefeld (3)

3 reviews & 1 comments for Cleaning Store Seefeld

Rating 3.7 of 5 stars

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

Die unfreundlichste Behandlung von Kundinnen

Ich bin wahrlich nicht die Einzige, die sich über die unfreundliche Behandlung der Kundinnen in diesem Shop aufregt, aber wohl die erste, die es wagt darüber zu schreiben. Früher war das ein Cleaning Store mit freundlichem Personal, das hat sich leider sehr geändert. Das Geschäft profitiert alleine von seiner guten Lage und dass weit und breit keine Konkurrenz besteht. Trotzdem gilt bei uns ab sofort: Nie mehr!

May 11, 2021 | pippin195

More in Zurich

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG