Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Spitex in Basel

SPITEX BASEL logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.8 of 5 stars from 4 ratings

SPITEX BASEL

All Spitex in Basel

SPITEX BASEL

Geschäftsstelle
SPITEX BASEL logo

Spitex in Basel

PremiumPremium Entry

Gallery (14)

Opening times SPITEX BASEL
Closed – Opens tomorrow at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 17:00
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 17:00
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 17:00
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 17:00
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 14:00 to 16:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed


SPITEX BASEL – Contacts & Location

More contacts for SPITEX BASEL

Location

Close to airport,Close to museum,Close to public transport,Close to sports facilities,Close to train station,In city center,In old town
Categories
SpitexHome health careIn-building serviceNursing and home care associationOutpatient services

Reviews for SPITEX BASEL (4)

4 reviews & 1 comments for SPITEX BASEL

Rating 3.8 of 5 stars

Comments (1)

Rating 4.0 of 5 stars

Spitex

Es gibt uneunigkeiten, die nicht sein sollten...Z.B. sind sie nicht fähig, nur jmd zu schicken..Bezugspersonen können nicht gewährleistet sein. Ich habe nun 2. Aber vorher musste ich dauernd jmd anderes akzeptieren...Teilweise kam jede Woche jmd anderes. Von Zeit, die diese Neulinge brauchen, um sie einzuführen, geht vieles weg, von dem, wo solche die mich kennen schon vieles erledigt haben. Auch gibts vieles noch zu bemängeln, aber endlich läufts gut, und ich bin froh gibt es sie. Für meine Tiere ist es auch gut, wenn immer die gleichen kommen. Ja ansonsten ist die Spitex zu empfehlen. Jene die den Wechsel nicht ertragen, sollten vielleicht eher privaten Spitex nehmen.

August 29, 2019 | noemi777_7

More Spitex nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG