Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Movers in Basel

Loewe Umzüge GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 3 ratings

Loewe Umzüge GmbH

All Movers in Basel

Loewe Umzüge GmbH

Loewe Umzüge GmbH logo

Movers in Basel

PremiumPremium Entry

Gallery (7)

Opening times Loewe Umzüge GmbH
Closed – Opens tomorrow at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 19:00
  2. Tuesday
    8:00 to 19:00
  3. Wednesday
    8:00 to 19:00
  4. Thursday
    8:00 to 19:00
  5. Friday
    8:00 to 19:00
  6. Saturday
    8:00 to 16:00
  7. Sunday
    Closed

Loewe Umzüge GmbH – Contacts & Location

Description

Loewe Umzüge GmbH - Your partner for every move.

Languages

German

Apartment Cleaning

Carpet Cleaning,End-of-Lease Apartment Cleaning with Guarantee,Upholstery Cleaning

Construction Cleaning

Disposal of Construction Debris and Waste,Ongoing Construction Site Cleaning and Final Cleaning

Corporate moves

Business relocation,Company move,Furniture logistics,Office relocation

Floor Cleaning

Floor Basic Cleaning,Wooden Floor/Parquet Refurbishment

Forms of contact

By telephone,In-store,Online

Glass/Wall Cleaning

Glass Facades, Windows, Blinds

Location

Close to public transport,Close to train station

Maintenance Cleaning

Office Spaces, Meeting Rooms

Planning

Project consulting,Project planning

Private moves

Family apartment move,Furniture transport,Private relocation,Relocation,Safe transport

Service offerings

Cleaning,Clearing out,Disassembly and assembly,Disposal during private moves,Moving planning,Packing materials,Packing service,Setting up no-parking zones,Storage

Services

Warehousing and Storage

Transport Routes

Land

Types of Transport

Moving & Furniture Transport
Categories
MoversTransportCleaning companyClearance servicesWaste disposal and recyclingBuilding cleaning

Reviews for Loewe Umzüge GmbH (3)

3 reviews & 2 comments for Loewe Umzüge GmbH

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Top Umzugsunternehmen

Top Umzugsunternehmen. Es war schon am Anfang alles unkompliziert und hat funktioniert. Der Umzug an sich war aber das Beste. Super freundliche und gut gelaunte Arbeiter. Sie haben sehr sorge getragen zu allen Sachen und waren sehr schnell. Ich würde sie immer wieder für einen Umzug wählen und kann sie nur weiter empfehlen. Vielen Dank für alles!

December 12, 2023 | teamap

Rating 5.0 of 5 stars

Top Umzug / Freundlich/Pünktlich/ Sorgfältig/Kompetent

Top Umzug - Pünktlich- Freundliche Mitarbeiter- höflich und sehr zuvorkommend- trotz extrem schwierigem Umzug mit sehr schweren Antikmöbel wurde es extrem gut und sorgfältig ausgeführt, und obwohl es zeitlich schon weit drüber war wurde alles solange nachjustiert bis es in Ordnung war. Und dies auch noch alles über den Französischen - CH Zoll. Zudem wurde im Vorfeld alles korrekt angeschaut und besprochen . Und die Umzugskisten gebracht( kann man natürlich auch mit dem Packservice haben) Bewertung 10 von 10 Punkten . G. Bozo - H.Honegger

August 2, 2023 | gabybozo

More Movers in Basel

Similar entries in Basel

More in Basel

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG