Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Recruiters in Bern

EP

Rating 5.0 of 5 stars from 7 ratings

EXPRESS PERSONAL AG

All Recruiters in Bern

EXPRESS PERSONAL AG

Temporär und Dauerstellen
EP

Recruiters in Bern

Opening times EXPRESS PERSONAL AG
Closed – Opens today at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:30
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

EXPRESS PERSONAL AG – Contacts & Location

Languages

German

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Parking site
Categories
RecruitersTemporary and permanent employmentEmployment agency

Reviews for EXPRESS PERSONAL AG (7)

7 reviews & 1 comments for EXPRESS PERSONAL AG

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Erfahrung

Das beste Temp Büro das ich in meinen Jahren als Temp Arbeiter in der Region Bern gefunden habe. Faire, pünktliche Bezahlung und immer für mich da wenn es fragen gibt. Verlasse die Firma nur weil ich von einem Kunden bei dem ich über Personal Express gearbeitet habe eine Festanstellung angeboten bekommen habe, auch hier wurden mir keinerlei Steine in den weg gelegt, sondern im Gegenteil Unterstützung zuteil und gute wünsche für mein weiteres Berufsleben. Insgesamt würde ich jederzeit wieder bei Express Personal arbeiten.

October 20, 2022 | ralfheimbach

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG