Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Taxi in Bülach

SWISS TAXI 24 GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.1 of 5 stars from 23 ratings

SWISS TAXI 24 GmbH

All Taxi in Bülach

SWISS TAXI 24 GmbH

SWISS TAXI 24 GmbH logo

Taxi in Bülach

PremiumPremium Entry

Gallery (12)

Opening times SWISS TAXI 24 GmbH
Open all day
  1. Monday
    Open all day
  2. Tuesday
    Open all day
  3. Wednesday
    Open all day
  4. Thursday
    Open all day
  5. Friday
    Open all day
  6. Saturday
    Open all day
  7. Sunday
    Open all day


SWISS TAXI 24 GmbH – Contacts & Location

Description

Languages

English,German

Booking options

Phone,Taxi app

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to airport,Close to public transport,Close to sports facilities,Close to train station,In city center,In old town,In the mountains,Lake-side,Mountain view,Parking site

Services

24/7 availability,Airport Transfer,Company offsites,Disabled and wheelchair transports,Medical, shopping, and school trips,Parcel Delivery

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Bill,Cash,Diners Club,EUR,Invoice,Maestro,Mastercard,Postcard,Visa

Vehicle type

Minivan and Taxi Van,Sedan and Taxi Cab,Three-Wheeler Taxi,Wheelchair taxi
Categories
TaxiTransport for the handicappedAirport transfer

Reviews for SWISS TAXI 24 GmbH (23)

23 reviews & 5 comments for SWISS TAXI 24 GmbH

Rating 4.1 of 5 stars

Comments (5)

Rating 5.0 of 5 stars

Flughafentransfer

Wir hatten für unsere Familienferien einen der ersten Flüge und mussten entsprechend früh (sozusagen noch in der Nacht) am Flughafen sein. Bin via local.ch auf die Nummer gestossen und habe am Abend vorher ein Taxi reserviert. Der freundliche Fahrer war pünktlich, hat uns mit den Koffern und Kinderwagen geholfen und der Kindersitz war auch wie vereinbart schon bereit im Fahrzeug. Das Elektrofahrzeug machte keinen Lärm (die Nachbarn sind dankbar dafür) Die Fahrt zum Flughafen empfanden wir als sehr angenehm und sicher, der Fahrer hat uns sogar noch vor der Fahrt gefragt ob wir einen bestimmten Radiosender hören wollen oder ob er wegen das Radio ganz ausmachen soll. Am Flughafen angekommen hat er uns beim richtigen Terminal abgesetzt und beim Ausladen geholfen. Die bargeldlose Zahlung funktionierte problemlos. Für uns ist klar 5 von 5 Sternen!

July 4, 2023 | doko.ylli

Rating 1.0 of 5 stars

Unfreundlich

Der Besitzer war ein unanständige und unfreundliche Personen

March 1, 2022 | tkozszr

Similar entries in Bülach

More in Bülach

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG