Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Attorneys at law in Meilen

Saxe Marcus logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.0 of 5 stars from 9 ratings

Saxe Marcus

All Attorneys at law in Meilen

Saxe Marcus

Rechtsanwalt
Saxe Marcus logo

Attorneys at law in Meilen

PremiumPremium Entry

Gallery (1)

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Saxe Marcus – Contacts & Location

Languages

English,French,German

Areas of expertise

Administrative law,Association law,Bankruptcy & debt collection law,Children’s rights,Construction & planning law,Contract law,Corporate & company law,Criminal law,Divorce law,Family law,Inheritance law,Labour law,Liability law,Migration law,Patient decrees,Procedural law,Road traffic law,Sales contract law,Tenancy law
Categories
Attorneys at lawLegal adviceLaw firmLawyers officeLegal information

Reviews for Saxe Marcus (9)

9 reviews & 4 comments for Saxe Marcus

Rating 3.0 of 5 stars

Comments (4)

Rating 1.0 of 5 stars

nicht zuverlässig

Ich empfehle ihn nicht. Er ist nicht vertrauenswürdig. Er verfolgt nur seine eigenen wirtschaftlichen Interessen.

November 14, 2023 | kaufmann.1234

Rating 5.0 of 5 stars

Dalbara Singh

Ich möchte mich herzlich bei der Anwalt Herr. Saxe für die professionelle Beratung und Betreuung während der schweren Zeit die ich durchmachte, bedanken.Herr Saxe ist ein erfahrener und wirklich toller Anwalt, welcher auch in schwierigen Situation immer die Übersicht behält. Die Zusammenarbeit mit ihm ist unkompliziert und immer sehr professionell. Ich schätze seine Arbeit sehr und kann seine Dienste nur weiter empfehlen.

July 12, 2022 | famsani

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG