Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Painting in Volketswil

Daniel Eugster GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.7 of 5 stars from 3 ratings

Daniel Eugster GmbH

All Painting in Volketswil

Daniel Eugster GmbH

Umbauten, Nasszellen (Naturofloor) Dekorative Techniken, Stucco Veneziano, Lehmputze
Daniel Eugster GmbH logo

Painting in Volketswil

PremiumPremium Entry
Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Daniel Eugster GmbH – Contacts & Location

Languages

German

Area of activity

Conversion, renovation and refurbishment

Forms of contact

By telephone,Online

Interior design & decorative work

Painting services

Offer

Decorative Wall Techniques,Renovation and Restoration

Services

Wallpapering Works

Work area

Facade,Floor,Interior,Outdoor area,Walls
Categories
PaintingFloor coverings wall coveringsRenovations

Reviews for Daniel Eugster GmbH (3)

3 reviews & 2 comments for Daniel Eugster GmbH

Rating 4.7 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Super zufrieden

Zum 2ten Mal haben wir ein Zimmer und eine Wand im Wohnzimmer streichen lassen. Wir sind super zufrieden. Top Arbeit und eine tolle Beratung. Werden auch in Zukunft weitere Malerarbeiten an Daniel Eugster vergeben. Sehr zu empfehlen. Besten Sank !!!!!

July 22, 2019 | hhunzi

Rating 5.0 of 5 stars

Ausgezeichnete Arbeit

Als Eigentümerin wollte ich nebst einer guten Beratung auch eine sorgfältige Arbeit gewährleistet haben. Bekannte haben mir die Daniel Eugster GmbH empfohlen. Nachdem der erste Auftrag perfekt ausgefürt wurde, habe ich sie ein weiteres Mal aufgeboten. Pünktlich, zuverlässig und hohe Qualität. Herzlichen Dank und bis zum nächsten Mal!

November 13, 2018 | zanelli.laura

More Painting nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG