Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Painting in Winterthur

Maler Dao logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 2 ratings

Maler Dao

All Painting in Winterthur

Maler Dao

Dao Linh
Maler Dao logo

Painting in Winterthur

PremiumPremium Entry

Gallery (30)

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Maler Dao – Contacts & Location

Description

Painter with passion

Cleaning, removal, renovations

Paint removal

Interior design & decorative work

Colour concepts, colour advice, design,Painting services,Spray work

Surface

Smooth plaster,Wallpaper

Work area

Ceilings,Doors & garage door,Facade,Interior,Interior doors,Radiators,Railings,Roof,Walls,Window inside,Window outside
Categories
PaintingFacadesFloor coverings wall coverings

Reviews for Maler Dao (2)

2 reviews & 1 comments for Maler Dao

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Super Maler

Ich hatte das Vergnügen, mit Maler Dao für die Neugestaltung meiner Wohnung in Winterthur zusammenzuarbeiten, und die Erfahrung hat meine Erwartungen weit übertroffen. Von Anfang an zeigte sich Maler Dao als äußerst professionell, zuverlässig und engagiert. Seine Beratung hinsichtlich Farbauswahl und Gestaltung war fachkundig und einfühlsam, was den Prozess für mich als Kunden besonders wertvoll machte. Die Ausführung der Malerarbeiten selbst war einwandfrei. Maler Dao und sein Team arbeiteten sauber, effizient und mit einem offensichtlichen Auge für Details. Besonders beeindruckend war ihre Fähigkeit, kleine Unregelmäßigkeiten in den Wänden auszugleichen, was das Endergebnis umso beeindruckender machte. Darüber hinaus war die Einhaltung des vereinbarten Zeitrahmens und des Budgets vorbildlich. Es gab keine unerwarteten Überraschungen, und alle Absprachen wurden mit höchster Integrität b

April 3, 2024 | Florian Stimpfle

More Painting nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG